Kodu kartes ir pagātne!

No 2017. gada 1. aprīļa, piekļūstot Nordea internetbankai vai mobilajai internetbankai, autentifikācijas veikšanai vairs nebūs iespējams izmantot vienreiz lietojamās kodu kartes un vecos kodu kalkulatorus. Vecie risinājumi tiks aizstāti ar Nordea kodu lietotni un jaunu kodu kalkulatoru.Tos var pasūtīt bez maksas Nordea internetbankā.

Tev vairs nebūs jānēsā līdzi kodu kartes vai papildu ierīces.

Tā kā mobilais tālrunis tev gandrīz vienmēr ir līdzi, tad arī Nordea kodu lietotne tev vienmēr būs pieejama.

Ērti un vienkārši lietojama.

Viss, kas tev jāiegaumē, ir 4 ciparu PIN kods.

Nordea kodu lietotni nav iespējams pārkopēt citā ierīcē.

Tā ir droši šifrēta.

Nordea kodu lietotne

Viedtālruņu un planšetdatoru lietotājiem iesakām izmantot bezmaksas Nordea kodu lietotni, kas ļauj pieslēgties internetbankai un apstiprināt darbības neatkarīgi no tā, vai esi pieradis izmantot internetbanku datorā vai mobilajā tālrunī.

Uzzini, kā pieslēgt Nordea kodu lietotni

Lai pieslēgtos Nordea internetbankā vai mobilajā internetbankā, tev vienmēr ir jāievada savs personīgais PIN kods. Pēc tam tiks izveidots atbildes kods.

Veicot darbības, kodu kalkulatorā ievadi pieprasījuma kodu, ko ieguvi internetbankā vai mobilajā internetbankā, apstiprini to ar savu personīgo PIN kodu un ievadi atbildes kodu atpakaļ internetbankā vai mobilajā internetbankā.

Kodu kalkulators

Klientiem, kuri neizmanto viedās ierīces, piedāvājam kodu kalkulatoru – kas ir tikpat plāns kā bankas karte un ērts līdzņemšanai.

Kodu kalkulatoru var izmantot arī, lai pieslēgtos internetbankai un apstiprinātu darbības neatkarīgi no tā, vai esi pieradis lietot internetbanku datorā vai mobilajā ierīcē.

Uzzini, kā pasūtīt kodu kalkulatoru Kodu kalkulatora lietošanas pamācība (PDF)

Pieteikšanās

Pieteikties var tikai internetbankas pilnajā versijā (mobilajā internetbankā to nevar izdarīt). Pārliecinies, vai ievadītais mobilā tālruņa numurs un pasta adrese ir pareizi, jo tavu aktivizācijas kodu un kodu kalkulatoru banka nosūtīs, izmantojot šo kontaktinformāciju.

Kodu lietotne

  • Kodu lietotni lejupielādē attiecīgajā aplikāciju veikalā, savukārt Nordea internetbankā pasūti aktivizācijas kodu un pagaidu PIN kodu.
  • Pieteikties var Nordea internetbankas sadaļā Uzstādījumi, kodu lietotnes/kalkulatora pasūtīšana.
  • Ja plāno izmantot kodu lietotni vairākās viedierīcēs, katrai no tām pasūti atsevišķu aktivizācijas kodu.

Kodu kalkulators

  • Pasūti kodu kalkulatoru Nordea internetbankā ar piegādi savā pastkastītē. Kodu kalkulatoru saņemsi divu nedēļu laikā, savukārt aktivizācijas kodu – īsziņas formātā neilgi pirms tam.
  • Pieteikties var internetbankas sadaļā Uzstādījumi, kodu lietotnes/ kalkulatora pasūtīšana.
  • Konkrētajā brīdī spēkā esošo kodu kalkulatora cenu vari pārbaudīt bankas mājaslapā.

Piesakies internetbankā un veic pasūtījumu

Aktivizācija

Kodu lietotnes aktivizēšana

Pēc lejupielādes kodu lietotne ir jāaktivizē. Tam nepieciešams aktivizācijas kods un pagaidu PIN kods. Aktivizācijas kodu saņemsi īsziņas formātā, savukārt pagaidu PIN kods būs redzams internetbankā. Abi kodi ir svarīgi un obligāti nepieciešami. Aktivizācijas kodu vari pasūtīt internetbankā sadaļā Uzstādījumi, kodu lietotnes/kalkulatora pasūtīšana.

Aktivizācijas pamācība ar attēliem

Kodu kalkulatora aktivizēšana

Lai sāktu lietot kodu kalkulatoru, ieslēdz ierīci (nospiežot OK) un pēc tam izpildi norādījumus. Kodu kalkulatora aktivizācijas kodu saņemsi īsziņas formātā jau dažas dienas pirms kodu kalkulatora piegādes.

Kodu kalkulatora lietošanas pamācība

Lietošana

Izvēlies sev ērtāko autentifikācijas veidu – kodu lietotni vai kodu kalkulatoru.

1. Ievadi lietotāja numuru un nospied pogu Apstiprināt.

2. Autentifikācijas pieprasījums tiks nosūtīts uz tavas viedierīces kodu lietotni.
Atver Nordea kodu lietotni savā viedierīcē un ievadi PIN kodu.

3. Apstiprinot darbības, izpildi norādījumus!

4. Apstiprinot darbības, izpildi norādījumus!

1. Ievadi lietotāja numuru un nospied pogu Apstiprināt.

2. Atbildes koda lauciņā ievadi atbildes kodu, ko izveidojis kodu kalkulators un nospied pogu Apstiprināt.

3. Lai apstiprinātu darbības, izpildi norādījumus!

BUJ

Biežāk uzdotie jautājumi par Nordea kodu lietotni un kodu kalkulatoru

1

Kā darbojas kodu lietotne?

Kodu lietotnei ir nepieciešams interneta savienojums, tāpēc, ja viedierīcei ir interneta savienojums, kodu lietotni var izmantot jebkurā vietā un laikā.

2

Kā rīkoties, ja manai viedierīcei nav interneta savienojuma?

Ja viedierīcei nav savienojuma ar internetu, kodu lietotne pārslēdzas bezsaistes režīmā, ļaujot veiksmīgi pabeigt iepriekš iesāktās darbības.

3

Vai kodu lietotne darbojas arī ar ārzemju numuru?

Kodu lietotne nav piesaistīta klienta tālruņa numuram.

4

Vai vienā un tajā pašā ierīcē kodu lietotni var izmantot vairāki lietotāji?

Jā. Vienu kodu lietotni var lietot vairāki cilvēki. Katram lietotājam vispirms kodu lietotnē ir jāizveido savs profils, internetbankā pieprasot savu aktivizācijas kodu, lai tādējādi lietotne izveidotu personīgo profilu. Profils tiek aizsargāts, izmantojot personīgo PIN kodu.

Jaunu lietotāju kodu lietotnei var pievienot sadaļā Lietotāja iestatījumi

5

Vai es varu izmantot kodu lietotni vairākās viedierīcēs?

Jā. Vispirms internetbankā ir jāpieprasa kodu lietotnes aktivizācijas kods. Pēc tam var izveidot jauna kodu lietotnes lietotāja profilu. Katram klientam var būt vienlaicīgi trīs kodu lietotnes lietotāja profili.

6

Cik kodu kalkulatori var tik pieslēgti vienam internetbankas klienta numuram?

Vienam internetbankas klienta numuram var būt viens kodu kalkulators.

1

Kur un kā es varu instalēt Nordea kodu lietotni savā viedierīcē?

Kodu lietotni lejupielādē attiecīgajā aplikāciju veikalā, savukārt Nordea internetbankā pasūta aktivizācijas kodu un pagaidu PIN kodu.

2

Kāpēc kodu lietotne nedarbojas manā viedierīcē?

Pārliecinies, vai viedierīcē ir instalēta kāda no šīm operētājsistēmām:

  • iOS – sākot ar iOS 7 un jaunākas
  • iPad versijas – sākot ar iOS 7 un jaunākas
  • Android – sākot ar Android 2.3.3 un jaunākas
  • Windows Phone – sākot ar WP 8 un jaunākas

Drošības nolūkos kodu lietotne nedarbojas ierīcēs, kurām ir noņemti ierobežojumi vai ir iegūta galvenā pilnvara.

1

Kā tiek nodrošināta lietotnes drošība?

Lietotnes drošības pamatā ir četri faktori: personīgais PIN kods, viedierīce, lietotnes piekļuves kodi un drošs savienojums. Vienmēr pārliecinies, vai piekļuve viedierīcei ir aizsargāta ar PIN kodu vai bloķēšanas rakstu un vai darbības, ko gatavojies apstiprināt, esi uzsācis tu pats.

2

Vai kodu lietotne ir droša?

Kodu lietotne un tās lietošana ir droša, kamēr vien aizsargā savu viedierīci ar PIN kodu vai bloķēšanas rakstu un neatklāj savu personīgo PIN kodu.

3

Kā tiek aizsargāts kodu lietotnes savienojums?

Savienojums starp kodu lietotni un Nordea banku tiek šifrēts, izmantojot drošos SSL/TLS kriptogrāfijas protokolus.

1

Kā rīkoties, ja pazaudēju tālruni?

Ja nevari piekļūt savai internetbankai, lai bloķētu savu kodu lietotni, lūdzu, sazinies ar Nordea Kontaktu centru, tomēr ņem vērā, ka tev būs jāspēj pierādīt sava identitāte.

2

Ko darīt, ja esmu aizmirsis kodu lietotnes PIN kodu?

Ja esi aizmirsis savu kodu lietotnes PIN kodu, tev būs jāizdzēš savs esošais kodu lietotnes profils un internetbankā jāpieprasa jauns kodu lietotnes aktivizācijas kods, kas ļaus tev izveidot jaunu kodu lietotnes profilu savā viedierīcē.

3

Ko darīt, ja esmu nomainījis mobilo tālruni?

Ja nomaini savu tālruni un vēlies jaunajā viedierīcē lietot kodu lietotni, tad vispirms lejupielādē kodu lietotni attiecīgajā lietotnes veikalā un internetbankā pieprasi kodu lietotnes aktivizācijas kodu.

NB! Pirms kodu lietotnes deaktivizācijas savā vecajā ierīcē vispirms ieteicams pieprasīt jaunu aktivizācijas kodu internetbankā, ja vien tev nav pieejami citi autentificēšanās līdzekļi internetbankā.

4

Ko darīt, ja neesmu saņēmis kodu lietotnes aktivizācijas kodu īsziņas formātā?

Ja kādu iemeslu dēļ neesi saņēmis īsziņu ar kodu lietotnes aktivizācijas kodu, internetbankā atkārtoti pieprasi jaunu aktivizācijas kodu. Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankai un sadaļā Uzstādījumi, kodu lietotnes/kalkulatora pasūtīšana.

5

Kā rīkoties, ja esmu aizmirsis kodu lietotnes pagaidu PIN kodu?

Ja esi aizmirsis savu pagaidu PIN kodu kodu lietotnes aktivizācijai, tad internetbankā pieprasi jaunu pagaidu PIN kodu ar jaunu aktivizācijas kodu. Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankai un sadaļā Uzstādījumi, kodu lietones/kalkulatora pasūtīšana.

6

Kad es saņemšu kodu kalkulatora aktivizācijas kodu?

Kodu kalkulatora aktivizācijas kodu tu saņemsi īsziņas formātā dažas dienas pirms kodu kalkulatora piegādes.

Kā tā darbojas?
1

Kā darbojas kodu lietotne?

Kodu lietotnei ir nepieciešams interneta savienojums, tāpēc, ja viedierīcei ir interneta savienojums, kodu lietotni var izmantot jebkurā vietā un laikā.

2

Kā rīkoties, ja manai viedierīcei nav interneta savienojuma?

Ja viedierīcei nav savienojuma ar internetu, kodu lietotne pārslēdzas bezsaistes režīmā, ļaujot veiksmīgi pabeigt iepriekš iesāktās darbības.

3

Vai kodu lietotne darbojas arī ar ārzemju numuru?

Kodu lietotne nav piesaistīta klienta tālruņa numuram.

4

Vai vienā un tajā pašā ierīcē kodu lietotni var izmantot vairāki lietotāji?

Jā. Vienu kodu lietotni var lietot vairāki cilvēki. Katram lietotājam vispirms kodu lietotnē ir jāizveido savs profils, internetbankā pieprasot savu aktivizācijas kodu, lai tādējādi lietotne izveidotu personīgo profilu. Profils tiek aizsargāts, izmantojot personīgo PIN kodu.

Jaunu lietotāju kodu lietotnei var pievienot sadaļā Lietotāja iestatījumi

5

Vai es varu izmantot kodu lietotni vairākās viedierīcēs?

Jā. Vispirms internetbankā ir jāpieprasa kodu lietotnes aktivizācijas kods. Pēc tam var izveidot jauna kodu lietotnes lietotāja profilu. Katram klientam var būt vienlaicīgi trīs kodu lietotnes lietotāja profili.

6

Cik kodu kalkulatori var tik pieslēgti vienam internetbankas klienta numuram?

Vienam internetbankas klienta numuram var būt viens kodu kalkulators.

Darba sākšana
1

Kur un kā es varu instalēt Nordea kodu lietotni savā viedierīcē?

Kodu lietotni lejupielādē attiecīgajā aplikāciju veikalā, savukārt Nordea internetbankā pasūta aktivizācijas kodu un pagaidu PIN kodu.

2

Kāpēc kodu lietotne nedarbojas manā viedierīcē?

Pārliecinies, vai viedierīcē ir instalēta kāda no šīm operētājsistēmām:

  • iOS – sākot ar iOS 7 un jaunākas
  • iPad versijas – sākot ar iOS 7 un jaunākas
  • Android – sākot ar Android 2.3.3 un jaunākas
  • Windows Phone – sākot ar WP 8 un jaunākas

Drošības nolūkos kodu lietotne nedarbojas ierīcēs, kurām ir noņemti ierobežojumi vai ir iegūta galvenā pilnvara.

Drošība
1

Kā tiek nodrošināta lietotnes drošība?

Lietotnes drošības pamatā ir četri faktori: personīgais PIN kods, viedierīce, lietotnes piekļuves kodi un drošs savienojums. Vienmēr pārliecinies, vai piekļuve viedierīcei ir aizsargāta ar PIN kodu vai bloķēšanas rakstu un vai darbības, ko gatavojies apstiprināt, esi uzsācis tu pats.

2

Vai kodu lietotne ir droša?

Kodu lietotne un tās lietošana ir droša, kamēr vien aizsargā savu viedierīci ar PIN kodu vai bloķēšanas rakstu un neatklāj savu personīgo PIN kodu.

3

Kā tiek aizsargāts kodu lietotnes savienojums?

Savienojums starp kodu lietotni un Nordea banku tiek šifrēts, izmantojot drošos SSL/TLS kriptogrāfijas protokolus.

Problēmu risināšana
1

Kā rīkoties, ja pazaudēju tālruni?

Ja nevari piekļūt savai internetbankai, lai bloķētu savu kodu lietotni, lūdzu, sazinies ar Nordea Kontaktu centru, tomēr ņem vērā, ka tev būs jāspēj pierādīt sava identitāte.

2

Ko darīt, ja esmu aizmirsis kodu lietotnes PIN kodu?

Ja esi aizmirsis savu kodu lietotnes PIN kodu, tev būs jāizdzēš savs esošais kodu lietotnes profils un internetbankā jāpieprasa jauns kodu lietotnes aktivizācijas kods, kas ļaus tev izveidot jaunu kodu lietotnes profilu savā viedierīcē.

3

Ko darīt, ja esmu nomainījis mobilo tālruni?

Ja nomaini savu tālruni un vēlies jaunajā viedierīcē lietot kodu lietotni, tad vispirms lejupielādē kodu lietotni attiecīgajā lietotnes veikalā un internetbankā pieprasi kodu lietotnes aktivizācijas kodu.

NB! Pirms kodu lietotnes deaktivizācijas savā vecajā ierīcē vispirms ieteicams pieprasīt jaunu aktivizācijas kodu internetbankā, ja vien tev nav pieejami citi autentificēšanās līdzekļi internetbankā.

4

Ko darīt, ja neesmu saņēmis kodu lietotnes aktivizācijas kodu īsziņas formātā?

Ja kādu iemeslu dēļ neesi saņēmis īsziņu ar kodu lietotnes aktivizācijas kodu, internetbankā atkārtoti pieprasi jaunu aktivizācijas kodu. Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankai un sadaļā Uzstādījumi izvēlies, kodu lietotnes/kalkulatora pasūtīšana.

5

Kā rīkoties, ja esmu aizmirsis kodu lietotnes pagaidu PIN kodu?

Ja esi aizmirsis savu pagaidu PIN kodu kodu lietotnes aktivizācijai, tad internetbankā pieprasi jaunu pagaidu PIN kodu ar jaunu aktivizācijas kodu. Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankai un sadaļā Uzstādījumi izvēlies, kodu lietones/kalkulatora pasūtīšana.

6

Kad es saņemšu kodu kalkulatora aktivizācijas kodu?

Kodu kalkulatora aktivizācijas kodu tu saņemsi īsziņas formātā dažas dienas pirms kodu kalkulatora piegādes.

Enam ei pea koodikaarte või lisaseadmeid kaasas kandma.

Mobiiltelefon on Teil alati kaasas. Nii on ka Nordea koodirakendus Teil alati olemas.